طراحي فرم، يك فرايند خلاقه است
طراحي فرم از خلاقانه ترين بخشهاي يك پروژه طراحي صنعتي است. خيلي وقتها احساس اين قسمت را به پيش مي برد. خيلي وقتها فرم باعث رشد ديگر عملكردهاي يك محصول و باعث ارتقاء جدي محصول از سطحي به سطح ديگر مي شود. فرم از اصلي ترين ابزارهاي تعريف مخاطب -از نظر سن و سال، جنسيت و غيره - است. فرم از مهمترين ابزارهاي تشويق خريدار به خريدن است. در واقع اين فرم است كه مي فروشد. فرم ملموس ترين وجه يك محصول در ارتباط با استفاده كننده يا مصرف كننده است. فرم مناسب را مي توان تضمين كننده ارتباط طولاني مخاطب با محصول دانست. فرم نزديك ترين وجه يك محصول صنعتي با دنياي هنر محض است. فرم يك بعد ارزشمند و غير قابل انكار ارتباط مستقيم بين طراح و استفاده كننده به شمار مي رود.
<< صفحه اصلی