3/02/2008

Branding
موضوع نام تجاری دارد جالب می شود. یک شرکت سرمایه گذاری پیشنها کرده که برایش یک نام تجاری در زمینه لوازم خانگی ایجاد کنم. چند گفتگوی طولانی داشتیم. مسیر پروژه را از ابتدا تا انتها به علاوه هزینه ها و مشکلات احتمالی شرح دادم. خیلی علاقمند شدند. تئوری کار را بر اساس استفاده از ظرفیت خالی تولید کنندگان فعلی گذاشتیم. این که قرار نیست درگیر کار تولید بشویم برای هر دو طرف بسیار جذاب بود. راستش بعد از این همه سال درگیری با کارخانه ها و شرکتهای تولیدی به نظر می رسد کار تولید کم فایده ترین بخش در پروسه ایده تا بازیافت باشد. حرکت از طراحی محصول به طراحی نام تجاری حرکت قدرتمندی است. امیدوارم...